City break alături de Christian Tour

Sunt în Aeroportul Henri Coandă.Este ora 12 și 17 minute. Am ajuns mai devreme.Este luni ,nu a fost trafic așa că am ajuns repede la aeroport.Peste aproximativ o oră aterizează avionul de la Viena. Părinti mei au fost într-un city break în Viena.Abia aștept să ii vad .Am niște emoții. Nu am mai scris de ceva timp pe blog, Bine că am o oră la dispoziție să vă povestesc ce am mai făcut.

Am avut o săptămână teribilă, una caldă alta rece , o vibrație înaltă pentru a trăi viața în magie și neprevazut.Weekend-ul trecut părinti mei au avut nunta de perlă , 30 de ani de la căsătorie. Eveniment important în familie noastră. Părinti mei se iubesc enorm este o dragoste adevărată intre ei,respect reciproc și înțelegere. Noi suntem patru frați și niciodată nu am văzut ca părinti noștri să se contrazică sau să fie supărați unul pe celălalt.Există o armonie deplină intre ei și acum după atâția ani, ei își fac declarații de dragoste, se alintă , se iubesc cu adevărat.Ne-am pregătit pentru nuntă cu două luni înainte. Nunta este un eveniment atât de frumos care marchează începutul unei familii și a unei povești de iubire ce se  derulează pe tot parcursul vieții și este foarte important să ne amintim și să marcăm acest eveniment.Am fost la biserică , la restaurat ,am făcut poze. A fost un festin culinar de toată fala și o petrecere pe cinste.Ne-am simțit bine și am fost foarte fericiți în familie.

Noi frați am discutat cu mult înainte de nuntă despre cadouri.Am hotărât ca fiecare dintre noi să își aleagă un cadou diferit de al celuilalt , să fie împachetat într-o cutie mai mare și să reprezinte câte o surpriză la care părinti noștri,  să nu se aștepte.

Eu lipsită de imaginație și inspirație am început să frunzăresc netul.M-am uitat la sugestii de cadouri pentru nunta de perlă .Nu am fost mulțumită erau banalități pentru un asemenea eveniment important.

Părinti mei iubesc câini .Când m-am decis să cumpăr un cățel husky să îl ofer cadou am făcut imprudența de a discuta cu soțul meu. Soțului meu nu ia plăcut deloc ideea.Bine.Fie.M-am tot gândit și iar m-am gândit, dar ….. nu știam ce  să mai fac.La un moment dat tot uitându-mă pe diferite siteuri mi-a venit o idee genială.Ce ar fi să le fac cadou o excursie în week-end într-o locație liniștită, să mai iasă și ei puțin din cotidian. Părinti mei nu au călătorit foarte mult dar acum la pensie m-am gândit că ar fi o ocazie unică pentru ei.Am tastat pe Google “oferte city break” și am început să mă documentez. Destinația am ales-o ușor,am optat pentru Viena, să nu fie un zbor de lungă durată și să fie un loc sigur fără evenimente care să le pună securitatea și viața în pericol .Viena este un oraș fermecător plin de romantism și istorie,situat pe malul Dunării  albastre.   Eu am vizitat de nenumărate ori Viena .

Atât de multe articole am citit în media despre agențiile de turism în insolvență și  despre servici turistice de calitate îndoielnică încât am devenit extrem de precaută. Am început să caut o agenție licențiată și cu tradiție în turism și care să îmi inspire încredere când citesc despre o ofertă. Am găsit agenția Christian Tour.Am citit numai de bine despre ei și  m -am decis singură fără să mă mai consult cu nimeni, să îmi trimit părinti într-un city break cu această agenție.

Cadoul meu de nuntă va fi unul special și anume un “city break Christian Tour”

Mi-a fost destul de greu să mă decid ce hotel să aleg.Aveam multe opțiuni de “hoteluri Christian Tour”  .Am optat pentru hotelul  Altwienerhof  care este situat central în Viena și aproape de metrou și de stațiile tramvaielor 6 și 18 și a autobuzului 57 a.

Vor pleca cu o listă a obiectivelor turistice  și cu o listă de mâncăruri tradiționale pe care eu le recomand.

Sâmbătă dimineața vor merge la târgul de vechituri Flohmarkt, lângă stația de metrou Karlsplatz. Acolo se găsește orice iar tata este un colecționar de obiecte vechi, de mare excepție. Vor vizita complexul Hofburg cu Muzeul Sissi, și Școala spaniolă de călărie. Părinti mei au fost profesori de biologie și vor vizita Muzeul de Artă și cel de Istorie Naturală după care fiindcă în apropiere află MuseumsQuartier, un complex care adăpostește foarte multe expoziții vor vizita și acest loc .Seara după cină vor participa la un concert de muzică clasică din Piața Schonbrunn.

Duminică dimineața vor merge la Grădina zoologică Schonbrunn ei iubesc natura și animalele  după care se vor plimba prin grădinile Castelelor Belvedere iar după-amiază vor merge într-o croazieră pe Dunăre și vor servi la cina peste proaspăt.

Lista cu mâncăruri : Deliciosul Wiener Schnitzel,Käsespätzle delicioase paste cu brânză și cu ceapă călită,mâncarea tradițională Tafelspitz .celebrul ștrudel vienez  cu măr  care este o încântare pentru papilele noastre gustative,Liptauer o cremă specială de brânză ,smântână și ceapă , Sachertorte etc.

Am făcut rezervare, am optat să plece vineri cu cursa de 16.45 și să se întoarcă luni la prânz. Am luat biletele de la agenție le-am ambalat frumos într-o cutie mai mare cu fundiță și când sa strigat darul le-am oferit cadoul.Au fost extrem de incantați își doreau o excursie dar plănuiau să plece la Paris de Revelion.

Acum, abia aștept să le vad fetele zâmbitoare și relaxate.A aterizat avionul în zece minute or să iasă.

Mă întreb ; Dacă mi-au adus și mie ceva ?

Îmi este asa poftă de o prăjitură tradițională cu ciocolată și cremă de caise, Sacher. Dacă nu aveam  bebelușa îmi luam soțul și plecam în weekendul viitor la Viena într-un city break.

Ii văd deja.Sunt fermecători.Ii îmbrățișez și ii întreb cum a fost city break ul. M-au îmbrățișat și ei , mi-au spus că mă iubesc și că a fost o excursie de vis.

Sunt fericită că am ales cea mai bună agenție de turism.

Vă las acum dragi mei dar pe curând. O să am multe de povestit din călătoria lor în zilele următoare.